iBeauty.bg
banner1
Промоции

Няма добавени промоции още!
Още промоции
Анкета

Готови ли сте за лятото?:

Ох, и тази година ще се боря с влизането в банския...

А как иначе?! С нетърпение чакам да покажа перфектни форми на плажа.

Слънце, море, нови приключения... Прекрасен сезон, за който винаги съм готова!


Пет стъпки към перфектната форма


Прочутата с извяното си тяло и невероятна сила Джилиан Майкълс безкористно сподели с феновете си тайните на своя безупречен вид. Само пет стъпки и малко труд ни делят от съвършената линия, твърди холивудската инструкторка.

image


Джилиън Майкълс, известна като фитнес-гуру, отново намери начин да докаже, че за мързела няма място и само с пет упражнения дневно е възможно да се постигне и запази добра кондиция и прекрасна фигура. Въпреки разпространеното мислене, че увеличената мускулна маса нарушава женствеността на фигурата, силовите тренировки, които препоръчва Джилиан имат напълно противоположен ефект.
Използвайки теглото само на собственото тяло за тренировка на мускулните групи, със своите упражнения Джилиан подобрява равновесието и гъвкавостта, повишава тонуса, засилва защитните механизми на организма и подпомага поддържането на мускулна маса.
Еластична дъска
Легнете на лявата си страна и се подпрете с лявата ръка, а дясната свийте така че пръстите да докоснат тила ви. Подпрете се на стъпалата (дясното стъпало трябва да е пред лявото) и се вдигнете над постелката. Стегнете коремните мускули и свийте тялото, така че лактите да се допрат. След всяко обръщане се връщайте в изходна позиция. След десетото повторение се обърнете на другата страна и повторете упражнението.



„Изкачете планината” с една ръка
Свийте колена, поставете лявата ръка на пода под средата на гърдите и се подпрете на върховете на пръстите. Присвийте дясното коляно, а левия крак изпънете. Променяйте позицията на краката, като същевременно поддържате тялото колкото е възможно по-спокойно. Продължете упражнението 30 секунди, след което сменете опорната ръка и повторете.



Бърза смяна на опората
Застанете в разкрачена позиция (стоеж), така че стъпалата да са на двойно по-голямо разстояние от ширината на рамената. Единият крак трябва да е изпънат, другият – свит, но внимавайте коляното да не е пред върховете на пръстите. Повдигнете гърдите, а с ръката докоснете пода. Сменяйте позицията със скок. Упражнението повторете 20 пъти.



Висок ритник
Заемете изходна позиция за лицеви опори, като седалището е максимално вдигнато и стегнато. Повдигнете левия крак високо, така че да бъде на една линия с тялото и ръката. Отпуснете тялото до легнало положение, а след това приближете дясното коляно до десния лакът. Изпънете крака и върнете тялото в изходно положение. Направете 10 повторения и се захванете и с другата (лява) половина.



Разклатена дъска
Отново заемете позиция за лицеви опори. Вдишайте и полека се спуснете към пода. Издишайте и бързо се оттласнете, като същевременно вдигнете срещуположни крак и ръка, както е показано на снимката. Направете упражнението и с другия диагонал. Повторете всичко 10 пъти.



Вече знаете тайната. Време е да се поизпотите!


2012-10-20 | Красота | Автор: Диана Георгиева

Всички статии

banner1
banner1
Седмичен хороскоп

Посещения на сайта:

 Днес 118 Вчера 247
Общо 279926 за 2162 дни
Най-много 342 на 23.02.2017 (23:58)
За нас | Контакти
Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта ibeauty.bg без разрешение е забранено.